کورونا وائرس: برازیل اموات کے لحاظ سے دوسرے نمبر پر آگیا

240

برازیل نے کورونا وائرس سے ہونے والی اموات کے لحاظ سے دنیا بھر میں دوسرے نمبر پر آنے کا دعویٰ کیا ہے کیونکہ امریکا میں کئی ریاستوں میں ریکارڈ اموات ہوئی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق دنیا بھر میں عالمی وبا کورونا وائرس سے 4 لاکھ 25 ہزار سے زائد افراد ہلاک جبکہ 76 لاکھ سے زائد متاثر ہوچکے ہیں۔

گزشتہ 24 گھنٹے میں برازیل کی وزارت صحت نے 909 ہلاکتیں ریکارڈ کیں جس کے بعد 21 کروڑ 20 لاکھ افراد کی آبادی پر مشتمل ملک میں اموات کی تعداد برطانیہ کو پیچھے چھوڑتے ہوئے 41 ہزار 828 ہوگئی۔

ماہرین نے خبردار کیا ہے کہ لاطینی امریکا کی سب سے بڑی معیشت میں کورونا وائرس کے کیسز کی اصل تعداد 8 لاکھ 28 ہزار 810 کیسز سے کہیں زیادہ ہوسکتی ہے۔

ادھر عالمی اداراہ صحت کے ایمرجنسیز ڈائریکٹر مائیک ریان نے جینیوا میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ برازیل میں کچھ علاقوں میں صورتحال بہت سنگین ہے اور انتہائی نگہداشت یونٹ 90فیصد سے زائد بھر گئے ہیں۔

برازیل کے صدر جائر بولسونارو جنہوں نے گزشتہ ہفتے نظریاتی بنیادوں پر عالمی ادارہ صحت کی رکنیت سے دستبردار ہونے کی دھمکی دی تھی وہ وائرس کو ‘معمولی فلو’ قرار دیتے ہوئے مسترد کرچکے ہیں اور لاک ڈاؤنز نافذ کرنے پر ریاستی عہدیداروں پر تنقید کرتے رہے ہیں۔

خیال رہے کہ اس وقت لاطینی امریکا دنیا میں اس نوول کورونا وائرس کا مرکز ہے جو گزشتہ برس کے اواخر میں چین میں سامنے آیا تھا۔

لاطینی امریکا میں اب تک 15 لاکھ سے زائد افراد متاثر ہوچکے جبکہ 76 ہزار سے زائد اموات ہوچکی ہیں جبکہ وائرس کی رفتار سست ہونے کی کوئی علامات نہیں ہیں۔