’ارطغرل غازی‘ کے ’عبدالرحمٰن‘ نے پاکستانی بچوں کو بہادر سپاہی قرار دے دیا

335

پاکستان ٹیلی وژن (پی ٹی وی) پر اپریل کے آخر سے نشر کیے جانے والے ترکی کے شہرہ آفاق ڈرامے ’دیریلش ارطغرل‘ کی پاکستان میں ہر گزرتے دن کے ساتھ مقبولیت میں اضافہ ہورہا ہے۔

وہیں ڈرامے کے اداکاروں کی جانب سے بھی آئے دن پاکستانی مداحوں کے لیے محبت بھرے پیغامات جاری کرنے سمیت پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کیا جاتا ہے۔

مذکورہ ڈرامے کو وزیر اعظم کی خواہش پر اردو میں ترجمہ کرکے ’ارطغرل غازی‘ کے نام سے چلایا جا رہا ہے اور اس ڈرامے نے پاکستان میں مقبولیت کے نئے ریکارڈز بنائے۔

ڈرامے کی مقبولیت اتنی بڑھ گئی ہے کہ پاکستانی ڈراما شائقین ’ارطغرل غازی‘ کے سین پر ویڈیوز میں اداکاری کرتے دکھائی دیتے ہیں۔

خاص طور پر ’ارطغرل غازی‘ کی موسیقی پر پاکستان میں مرد و خواتین سمیت بچوں کی جانب سے ویڈیوز بنائے جانے کا سلسلہ جاری ہے۔

ڈرامے کی موسیقی پر بنائی گئی پاکستانی بچوں کی اسی طرح کی ایک ویڈیو دیکھ کر ’ارطغرل غازی‘ کے اہم کردار ’عبدالرحمٰن الپ‘ نے اپنی انسٹاگرام پوسٹ میں پاکستانی بچوں کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

’عبدالرحمٰن الپ‘ کا کردار معروف اداکارہ سیلال ال نے ادا کیا ہے اور انہوں نے حال ہی میں اپنی انسٹاگرام پر پاکستانی بچوں کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے اردو میں پیغام بھی جاری کیا۔

سیلال ال نے ارطغرل غازی کے تمام سیزن میں کام کیا، تاہم آخری اقساط میں ان کا کردار ڈرامے کا حصہ نہیں، انہوں نے مجموعی طور پر 150 کے قریب قسطوں میں کام کیا۔