ٹرمپ، جوبائیڈن کی مہم آخری ہفتے میں داخل، کورونا وائرس کیسز میں بھی اضافہ

269

امریکا میں 3 نومبر کو ہونے والی صدارتی انتخاب کے لیے صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور ڈیموکریٹک اُمیدوار جوبائیڈن کی انتخابی مہم آخری ہفتے میں داخل ہوگئی ہے جبکہ کووڈ-19 کے کیسز میں بھی اضافہ ہورہا ہے۔

خبر ایجنسی رائٹرز کی رپورٹ کے مطابق امریکا میں نائب صدر مائیک پینس کا اسٹاف بھی کووڈ-19 سے متاثر ہے جبکہ ڈونلڈ ٹرمپ نے بہتری کا دعویٰ کیا ہے، اسی طرح حالیہ چند دنوں میں روزانہ کی تعداد ریکارڈ حد کو چھو رہی ہے۔

ڈیموکریٹک اُمیدوار جوبائیڈن نے امریکی صدر پر نکتہ چینی کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے وبا کے آگے ہتھیار ڈال دیے ہیں اور اس کی وجہ سے امریکا میں تقریباً 2 لاکھ 25 ہزار افراد ہلاک ہوئے۔

امریکا میں صدارتی انتخاب سے 8 دن پہلے ہی قبل از ووٹنگ کے تحت تقریباً 5 کروڑ 91 لاکھ شہریوں نے براہ راست یا ای میل کے ذریعے ووٹ ڈال دیا ہے۔

یونیورسٹی آف فلوریڈا کے یو ایس الیکشن پروجیکٹ کے اعداد وشمار کے مطابق امریکی صدارتی انتخاب میں اس اقدام کے باعث ایک صدی سے زیادہ عرصہ بعد ریکارڈ ٹرن آؤٹ ہو سکتا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ ہفتے کے پہلے روز امریکی ریاست پنسلوانیا میں موجود ہوں گے جو انتہائی اہم ریاست ہے اور یہاں دونوں اُمیدوار اکثر آتے رہے ہیں اور مختلف علاقوں میں ریلیوں اور جلسوں سے خطاب بھی کیا۔