’کیپنگ اپ ود دی کارڈیشینز‘ آئندہ سال سے ختم کرنے کا اعلان

175

امریکا سمیت دنیا بھر میں معروف ریئلٹی فیملی شو ’کیپنگ اپ ود دی کارڈیشینز‘ کو آئندہ سال سے ختم کرنے کا اعلان کردیا گیا۔

کیپنگ اپ ود دی کارڈیشینز‘ کا آغاز 2007 میں ہوا تھا اور گزشتہ کئی سال سے مذکورہ شو امریکا کے معروف ای نیٹ ورک چینل کے انٹرٹیمنٹ ٹی وی چینل پر نشر ہوتا آ رہا تھا۔

’کیپنگ اپ ود دی کارڈیشینز‘ شو دراصل امریکا کی شوبز فیملی کا خاندانی شو تھا، جہاں نہ صرف وہ اپنی زندگی کے تمام معاملات بلکہ اپنے پروفیشنل کے معاملات پر ٹی وی اسکرین پر لاتے تھے۔

یہ ایک طرح کے کامیڈی ٹاک شو کی طرح تھا، جس میں کارڈیشینز فیملی کے تقریبا تمام ہی ارکان دکھائی دیے۔

’کیپنگ اپ ود دی کارڈیشینز‘ سے سب سے زیادہ شہرت کم کارڈیشین، کایلی جینر، کھلوئے کارڈیشین، کینڈل جینر، کارٹنی کارڈیشین اور ان کی والدہ کرس جینر اور والد کیٹلیان جینر کو حاصل ہوئی۔

اسی شو میں ہی خاندان کے تمام ارکان کی شادیوں، افیئرز، طلاقوں اور بوائے فرینڈز کو چھوڑنے یا ایک دوسرے کے ساتھ دھوکا کرنے کی باتیں بھی سامنے آتی رہیں۔

اسی شو میں ہی کایلی جینر اور کم کارڈیشین کے والد کیٹلیان جینر نے 2015 میں پہلی بار اسکرین پر اعتراف کیا کہ وہ دراصل مکمل مرد نہیں بلکہ ٹرانس جینڈر خاتون ہیں۔

کیٹلیان جینر 2015 سے قبل بروس جینر کے نام سے جانے جاتے تھے، تاہم بعد ازاں جب انہوں نے اپنے جنسی مسائل اور رجحانات کا اعتراف کیا تو انہوں نے اپنا نام بھی کیٹلیان جینر رکھ لیا۔

کیٹلیان جینر معروف ماڈل کایلی جینر، کینڈل جینر اور بروڈی جینر کے والد ہیں، تاہم کم کارڈیشین، کھلوئے کارڈیشین، کارٹنی کارڈیشین اور باب کارڈیشین ان کے حقیقی بچے نہیں، بلکہ سوتیلے ہیں۔

تاہم جینر اور کارڈیشین بہن و بھائیوں کی والدہ ایک ہی کرس جینر ہیں، جنہوں نے پہلی شادی 1978 میں رابرٹ کارڈیشین سے کی، جن سے انہیں کم کارڈیشن، کھلوئے اور کارٹنی کارڈیشین ہیں۔

کرس جینر نے دوسری شادی 1991 میں بروس جینر سے کی، جنہوں نے 2015 میں اپنے ٹرانس جینڈر خاتون ہونے کا اعتراف کرکے اپنا نام کیٹلیان جینر رکھا، ان سے انہیں کایلی جینر، کینڈل جینر اور بروڈی جینر ہیں۔