شادی کو ٹوٹنے سے بچانے کے لیے کم کارڈیشین اور کانیے ویسٹ متحد

408

گزشتہ ماہ جولائی میں معروف امریکی ریپر، موسیقار و ارب پتی فیشن آئیکون 43 سالہ کانیے ویسٹ نے اپنی مبہم سوشل میڈیا پوسٹس کے ذریعے انکشاف کیا تھا کہ انہوں نے ماضی میں اہلیہ کم کارڈیشین کو طلاق دینے کا سوچا تھا۔

کانیے ویسٹ نے اپنی متعدد ٹوئٹس میں ماضی میں اہلیہ کم کارڈیشین کے حوالے سے کئی انکشافات کیے لیکن بعد ازاں انہوں نے تمام ٹوئٹس ڈیلیٹ کردی تھیں۔

کانیے ویسٹ نے اپنی ٹوئٹ میں لکھا تھا کہ ماضی میں جب ان کی اہلیہ ان کے ساتھی ریپر و گلوکار میک مل سے ملی تھیں تب انہوں نے اہلیہ کو طلاق دینے کا سوچا تھا۔

کانیے ویسٹ نے مذکورہ معاملے پر مزید کوئی وضاحت نہیں کی تھی اور جلد ہی اپنی ٹوئٹ ڈیلیٹ بھی کردی تھیں۔

کانیے ویسٹ کی ٹوئٹس کے بعد ان کی اہلیہ 39 سالہ کم کارڈیشین نے بھی چند دن بعد خاموشی توڑتے ہوئے شوہر کی دماغی صحت کے حوالے سے بات کی تھی۔

کم کارڈیشین نے شوہر کی جانب سے ٹوئٹس میں متعدد انکشافات کیے جانے کے بعد اپنی انسٹاگرام لائیو فیڈ میں شوہر کی باتوں پر خاموشی توڑتے ہوئے لوگوں کو شوہر سے ہمدردی کرنے کی اپیل کی تھی۔

ٹی وی ریئلٹی اسٹار کم کارڈیشین نے اپنی پوسٹ میں مداحوں کو گزارش کی کہ وہ ان کے شوہر کانیے ویسٹ سے محبت اور ہمدری کا اظہار کریں، کیوں کہ وہ اس وقت ذہنی مشکلات کا شکار ہیں۔

کم کارڈیشین نے اپنی پوسٹ میں لکھا کہ چوں کہ حال ہی میں خود کانیے ویسٹ نے بھی اعتراف کیا ہے تو اب وہ بھی مداحوں کو آگاہ کر رہی ہیں کہ ان کے شوہر ڈپریشن اور ذہنی تناؤ اور مسائل کا شکار ہیں۔

کم کارڈیشین نے کہا کہ انہوں نے ماضی میں شوہر کی ذہنی حالت پر اس لیے بات نہیں کی کیوں کہ وہ اپنے اہل خانہ کا تحفظ چاہتی تھیں، تاہم اب انہیں لگتا ہے کہ ذہنی صحت کے مسائل کو چھپایا نہیں جا سکتا۔

دونوں کے درمیان ازدواجی زندگی کےحوالے سے اس وقت بحث شروع ہوئی جب کانیے ویسٹ نے کچھ دن قبل ہی آئندہ امریکی صدارتی انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان کیا تھا۔

بعد ازاں کانیے ویسٹ نے صدارتی انتخابات کے لیے نامزدگی فارم حاصل کرکے انتخابی مہم بھی شروع کردی تھی، تاہم امریکی میڈیا میں خبریں تھیں کہ شوہر کی جانب سے صدارتی انتخابات لڑنے پر کم کارڈیشین ناخوش دکھائی دی تھیں۔

کانیے ویسٹ کی جانب سے طلاق کی بات کہے جانے کے بعد کم کارڈیشین خفا ہوگئی ہیں اور شوہر کے صدارتی انتخابات لڑنے سے بھی ناخوش ہیں۔