بلی آئلش کی تصویر نے 6 منٹ میں ریکارڈ بنا ڈالا

215

امریکی پاپ گلوکارہ 19 سالہ بلی آئلش نے اگرچہ انتہائی کم عمری میں ہی سیلینا گومز اور جسٹن بیبر کی طرح شہرت حاصل کی تھی تاہم اب انہوں نے مزید ایک نیا ریکارڈ اپنے نام کرلیا۔

بلی آئلش نے 2015 میں گلوکاری کا آغاز کیا تھا اور انہوں نے 2019 میں 18 برس کی عمر میں شہرہ آفاق فلم ’جیمز بانڈ‘ کی 25 ویں فلم کے لیے گانا گاکر نیا ریکارڈ بنایا تھا۔

وہ پہلی گلوکارہ بنی تھیں، جنہوں نے محض 18 برس کی عمر میں جیمز بانڈ کے لیے گانا گیا۔

اسی طرح وہ 18 برس کی عمر سے قبل ہی معروف میوزیکل ایوارڈ ’گریمی‘ کے لیے نامزد ہونے والی گلوکارہ بھی بنی تھیں جب کہ 2019 میں وہ 18 برس کی عمر میں بیک وقت 5 ’گریمی‘ ایوارڈز جیتنے والی بھی پہلی گلوکارہ بنی تھیں۔

حیران کن بات یہ ہے کہ اداکارہ کی ریکارڈ بنانے والی تصویر نہ تو بولڈ ہے اور نہ ہی کوئی انوکھی تصویر ہے بلکہ مذکورہ تصویر گلوکارہ کی جانب سے بالوں کی رنگت تبدیل کیے جانے کی اطلاع دینے کی تصویر ہے۔

بلی آئلش نے کافی عرصے بعد اپنے بالوں کی رنگت تبدیل کرنے کے بعد انسٹاگرام پر 19 مارچ کو تصویر شیئر کی، جس نے دیکھتے ہی دیکھتے ریکارڈ بنا لیا۔

بلی آئلش نے اپنے بالوں کا رنگ سیاہ اور ہرے سے تبدیل کرکے بھورے رنگ میں بدلا اور اس کی ایک سادہ تصویر انسٹاگرام پر شیئر کی، جو دیکھتے ہی دیکھتے سب سے زیادہ لائیک کی جانے والی تصویر بن گئی۔