2020ء: ہالی ووڈ اور بالی ووڈ پر موت کے سائے

290

ہالی ووڈ نے گزشتہ سال کورونا وباء کے باعث ماضی کے مشہور اداکاروں کو کھو دیا۔ شہرہ آفاق فلم جیمز بانڈ کے دونوں مرکزی کردارشان کونرے اور ہونر بلیک مین بھی اسی سال انتقال کرگئے۔

ابھرتی ہوئی سٹار لیکسی علیجائی 21 سال کی عمر میں فوت ہوئیں۔ مشہور شخصیت بگ برادر سٹار اور ٹی وی اداکار ڈریک ایکورہ 69 سال کی عمر میں نمونیا کی وجہ سے فوت ہوگئے۔

امریکی ہارر سٹوری اداکار ہیری ہینس صرف 27 سال کی عمر میں دماغی مرض کے باعث چل بسے۔ مشہور بٹی شو کے خالق سلویو ہورٹا کا ایک مشتبہ خودکشی کے بعد انتقال ہوگیا۔ وہ میامی کے ایک ہوٹل کے کمرے میں مردہ حالت میں پائے گئے۔

دی بسل برش شو میں مسٹر ڈیریک کے نام سے مشہور ہونے والے ڈیریک فولڈس دل کے عارضہ کے باعث انتقال کرگئے۔لیجنڈ اداکار کرک ڈگلس 103 سال کی عمر میں انتقال کر گئے۔وہ ہالی ووڈ کی سلور اسکرین کے سب سے بڑے اداکار تھے۔

مشہور ہالی ووڈ فلم باڈی گارڈ میں بہترین اداکاری دیکھانے والے جان شفپنل کا کینسر کے باعث گزشتہ سال انتقال ہوگیا۔معروف گٹارسٹ ایڈی وین ہیلن کیلیفورنیا میں طویل علالت کے باعث65سال کی عمر میں انتقال کرگئے۔ان کا شمار 20بہترین فروخت ہونے والی ریکارڈنگ والے اداکاروں میں ہوتا ہے۔ایونجرز فلم میں سیکریٹ ایجنٹ کا کردار اداکرنے والی دیانا ریگ کا 82سال کی عمر میں انتقال ہوگیا۔بچوں میں مقبول ترین بافٹا ایوارڈ سیریز سوآکورڈ میںجوہر دیکھانے والے نوعمر اداکارآرچی لینڈہیرٹ صرف19سال کی عمر میں چل بسے ۔28اگست کوچیڈ ویک بوس مین کا بھی انتقال ہوا۔ چیڈویک نئی نسل میں مشہورمتعدد سائنس فکشن موویز میں اہم رولز اداکرنے کے باعث خاصے مشہورتھے۔

کورونا وائرس پھیل جانے کے بعدصرف دو ایوارڈ زکی تقاریب کا انعقاد کیا گیا۔ 28 فروری کو 45 واں کیسار ایوارڈز اور03 مارچ کو ہونے والے جاپان اکیڈمی فلمی ایوارڈ منعقدکیے گئے، تاہم یہ تقریب بغیر کسی مہمان کے منعقد کی گئی۔ 14 ویں سی یو ایوارڈز نے 7 مارچ کو ٹوکیو میں ہونے والی اپنی براہ راست تقریب منسوخ کردی اور اس کے بجائے فاتحین کو نپون کلچرل براڈکاسٹنگ کے انٹرنیٹ ریڈیو پروگرام پر نشرکیا۔ چالیسواں گولڈن راس بیری ایوارڈ 14 مارچ کو ہوناتھا،تاہم اسے منسوخ کردیا گیا۔ اس تقریب کے فاتحین کا اعلان ان کے یوٹیوب چینلز پر 16 مارچ کو کیا گیا۔بین الاقوامی فلم اکیڈمی ایوارڈ جس کاانعقاد 27 مارچ کو ہونا تھا ، منسوخ کردیا گیا، جبکہ اطالوی اکیڈمی کی ڈیوڈ ڈی ڈونٹییلو کی تقریب بھی ملتوی کردی گئی ہے۔