کرونا ٹیسٹ مثبت آنے کے لمحات بہت تکلیف دہ تھے، شاداب خان

30

لاہور: قومی ٹیم کے لیگ اسپنر شاداب خان کا کہنا ہے کہ کرونا ٹیسٹ مثبت آنے کے لمحات بہت تکلیف دہ تھے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے لیگ اسپنر شاداب خان نے برطانیہ روانگی سے قبل ویڈیو پیغام میں کہا کہ کرونا ٹیسٹ مثبت آنے کے لمحات بہت تکلیف دہ تھے لیکن یقین تھا کہ یہ مشکل وقت جلد گزر جائے گا۔

شاداب خان نے کہا کہ کرونا وائرس کا دوسرا ٹیسٹ بھی منفی آنے پر بہت خوش ہوں اور سب سے پہلے والدین کو بتایا، والدین ٹیسٹ مثبت آںے پر بہت پریشان ہوگئے تھے۔

لیگ اسپنر شاداب خان کا کہنا تھا کہ کرونا ٹیسٹ مثبت آنے پر پی سی بی نے حوصلہ بڑھایا اور رابطہ رکھ کر اکیلے ہوجانے کا احساس نہیں ہونے دیا۔

انہوں نے کہا کہ لاہور میں کھلاڑیوں کے ساتھ دوبارہ ملنا اچھا لگا، ٹیم پہلے چلی گئی تھی پھر بھی کھلاڑی ایک دوسرے سے رابطے میں تھے، اب ٹیم کے دیگر کھلاڑیوں میں شامل ہونے پر خوشی ہوئی۔

واضح رہے کہ قومی ٹیم کے چھ کھلاڑیوں پر مشتمل قومی اسکواڈ کا دوسرا گروپ غیر ملکی ایئر لائن کی پرواز سے انگلینڈ روانہ ہوگیا، کورونا ٹیسٹ منفی آنے والے6کھلاڑی لاہور سے مانچسٹر کیلئے روانہ ہوئے۔

اس سے قبل 25 جون کو قومی ٹیم کے پہلے اسکواڈ نے لاہور ایئرپورٹ سے خصوصی طیارے میں مانچسٹر کے لیے اڑان بھری تھی، اسکواڈ میں 20 کھلاڑی اور 11 مینجمنٹ کے اراکین شامل تھے۔

یاد رہے کہ پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان تین ٹیسٹ میچ اور تین ٹی ٹوینٹی میچز کی سیریز کھیلی جائے گی۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.